Du är som en cupcake i mina ögon.

Hello!

Gooosh vad dålig jag är på det här med o blogga.
Aja...kan ju berätta att jag nyligen fått några underbara dagar att addera till mitt minnesförråd. Klassen (eller jaa...några från klassen + några från 9A) har nämligen varit på en mysmysig fjälltur upp till Lunndörren! Ett ord till er chokladnallar: AWESOME! Joo, tio pers i ett rum med fyra bäddar + ständigt knackande grannar kan inte bli annat. Efter en sådan utflykt kan man ju tycka att jag borde känna mig på topp, men nejnej, jag är ju liksom tvärtom? Istället så börjar jag tänka på att jag snart ska ta farväl av mina älskade klasskamrater för att ge mig ut i den stora vida världen. Usch, jag längtar faktiskt inte till det, trots alla spännade äventyr som jag har att se fram emot. Mina kära vänner på Mörsils skola kommer vara otroligt saknade och alltid ha en liten bit av mitt tonårshjärta ♥ Oj, måste sluta innan jag blir alldeles för gråtmild - bye!

 


Kommentarer
Postat av: aggisbaggis!

you keept it up girl! i like it!

roligt var det, riktigt roligt :) <3

2011-04-07 @ 21:46:07
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0