Suck...

Just nu har jag jättemånga uppsatser att skriva som ska vara klara efter lovet. En knepig sak som inträffar just i detta fall är att man inte alls orkar börja med något när man vet att det är så himla mycket framför en. Hade jag bara haft en liten grej att ta tag i så hade jag börjat med det otroligt kvickare än vad jag gör i detta nu. Jobbigt? Ja! Dock tror jag att det beror på att man liksom tappar hoppet...
Usch! Jag känner ingen motivation alls att börja skriva, även fast jag vet att det är viktigt för mina betyg. Betygen är ju sen viktiga för att jag ska komma in där jag vill, vilket gör att jag sedan kan jobba med något bra och kul, så att jag kan tjäna pengar för att överleva. Med andra ord - om jag inte tar tag i mina uppsatser nu på det härliga påsklovet så dör jag. Typ?




Jag lovar att den där gula inte har en massa uppsatser att skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0