Taylor Lautner

Jag är bara tvungen, nej men jag känner för, att skriva ett till inlägg. Det ska handla lite om Taylor "världens-underbaraste-pojk" Lautner, tro mig det här är bara början.

Efter Twilight, eller mer korrekt New Moon, blev jag förälskad i denna magnifika varelse. Jag måste vara ytlig nog att säga att jag (kanske inte så förvånande) föll för hans vältränade bringa. Hehe ^^ Men skulle det vara hans enda fördel skulle jag redan har tröttnat på honom. Den här killen har allt! Jag älskar hans smala bruna ögon, det mörka ruffsiga håret, leendet som inte bara lyser upp hans ansikte utan hela världen, busigheten som verkar finnas i den där vältrimmade kroppen, den superheta och breda halsen som håller upp det vackra huvudet, läpparna som man bara...ja, ni fattar... Hehe, jag verkar kanske sjukligt besatt, men jaja. Eric Saade, Zac Efron, Orlando Bloom, Justin Bieber - släng er i väggen!


Just nu längtar jag väldigt mycket efter filmen "Abduction" som kommer ut till hösten nån gång. Där spelar nämligen Taylie huvudrollen som en vanlig (tror han i alla fall) kille som hittar en bild på sig själv som liten på en hemsida för försvunna barn. Hmm, spännande va?

Kolla in trailern!
Lägg märke till Michael Nyqvist, som spelar någon sorts psykopat i denna actionrulle.







Ett ord: blicken!!


Kommentarer
Postat av: aggisbaggis

haha, du är ju för go du. men du har så rätt så, han har ''det''. mumsfillibabba ;) haha, sötnos! <3

2011-04-21 @ 12:35:05
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0