Surf like there's no tomorrow.

Idag provade jag på vindsurfing för första gången. Lite konstigt att det aldrig blivit av förut, men tanke på att vi har två brädor här hemma, varav en bara ligger o skräpar. Fram tills idag alltså. Pappa hjälpte mig med fixa innan och sedan fick han även vara min personliga coach under de första surfingförsöken i mitt sextonåriga liv.
Det är inte det lättaste fick jag höra innan, dock kunde de orden inte få mig att motstå. Tur det, för något jag upptäckte var att det var sjuuuuuuukt roligt! Och det gick bra också, jag fick upp seglet på första försöket och efter ett tag bara svävade jag fram på vattnet. Vi vet allihopa att jag överdrev lite nu, men vi låtsas inte om det så går det bra...
Nu har jag en sak som ni måste veta innan ni ger er ut i livet: Får ni chansen att vindsurfa - ta den!
Själv har jag länge velat lära mig surfa, ni vet vågsurfa, i Australien. Då tänker jag att det här med vindsurfing är en bra början, och även mer anpassat för denna del av jordklotet.


Har ingen bild från idag, men så här kan det ha sett ut... ?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det verkar så härligt!:D jag hade en dröm förut, att jag skulle sticka till Miami och bara ha det gött och lära mig surfa^^ får se om det kommer hända;)

Kram på dig<3

2011-08-05 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0