Back to basic.

Heej!
Förlåt för att det varit dött här i nästan två långa veckor. Jag har nämligen varit ner till Gotland med min kära familj. Det var nästan lite skönt att komma hem efter många intensiva dagar, samtidigt som det såklart kändes tråkigt att avsluta en mysig semester.

Den här har jag bland annat sett under min resa. Mina egna bilder kanske jag delar med mig av sedan nån gång.


Ibland kan det kännas som om de här vardagsritunerna är det tråkigaste och värsta i världen, men när man varit utan dem för länge börjar man sakna dem. Kanske är det inte direkt att kliva upp tidigt på morgonen som lockar, men själva grejen att ha något nyttigt att göra, på nått vis. Nä, jag vet inte vad det ligger i men... 

Hej så länge!




I believe you don't know what you've got until you say goodbye.


Kommentarer
Postat av: angelica

skönt att du är hemma!



sv; hihi tack! :') ja absolut, det borde vi verkligen göra! :) <3

2011-08-17 @ 23:16:27
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0