Köpte ... ?

Hello!
Idag har jag varit i min lägenhet, gud vad det är härligt att få skriva det, för att fixa iordning lite. Köpte en del grejor, både köksprylar och mat, som bas. Plus bäddmadrass och sånt till sängen. Senare ska jag väl dra dit mer saker hemifrån så att jag kan möblera samt inreda så att det blir myspysigt.
Nu tänker jag berätta en busig sak... Igår beställde jag och mamma några saker som kommer att passa in fint i mitt nya hem. När de dimper ner i min postlåda så kan ni få tjuvkika på dem, här på bloggen. Jag kan avslöja att de är supersöta, matchar varann, samtidigt som de är som gjorda just för mig.
Köpte även lite prylar idag, som sagt, dessa kanske jag också visar upp för eller senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0