Inga ord för känslan som uppstår.

Underbart! Det är ett ord som jag finner passande för helgen som jag just upplevt! I lördags var det en massa träning och studernade av de andra dansnummren - alltid lika kul att se vad alla hittat på i koregrafi- och outfitsväg. Efter det åt jag sushi med några av mina favoritjejer.  ↓
Idag körde vi först ett genrep sedan två makalösa shower. Trots att jag bara hade två nummer som dessutom placerats direkt efter varandra var det sjukt roligt. Man ger 110% på scenen bara för att känslan är så j**la finnsinteord! Haha, bytet där mellan var stressigt och krävde snabb av- och påklädning. But that's showbusiness!
Nästa termin kör jag på med mer stilar på ett utvecklat Dancehall, ser redan fram emot det!
Sushi!
Ni får bilder från förra showen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0