No place...

Efter skolan som slutade 12:10 idag gick jag med Sanna & Tove en sväng på stan för lite julklappskollande, det där var förmodligen ett ord som inte går att slå upp i svenska akademins ordlista men jag tyckte att det passade finfint! Blev varm choklad och kladdkaka - båda med grädde. Mums! Mys!
Just nu vill jag bara ha jullov och åka hem. Orkar inte med någon mer skola och wannabevuxenliv. Krypa upp i soffan framför julkalendern, fnissa åt barnsliga skämt med min lillebror och tugga i mig en massa julgodis utan att tänka på konsekvenserna är det som låter mest frestande just nu...

Clouds-countryside-feet-green-hearts-favim.com-173546_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0