All i want for my birtday is happyness...

Idag har jag varit i staden. Köpte två plagg på rean, sommriga som tusan! ↓ Båda från Gina Tricot.

Ikväll har jag bakat en massa godsaker till imorgon. Vad är det då? Jo, det är ju så att jag från och med imorn svarar 16 år istället för 15 på frågan "Hur gammal är du?". Det känns verkligen att man börjar bli äldre, eftersom man numera inte hoppar och skuttar av lycka dagen innan man fyller år. Det är inte lika speciellt längre - tyvärr.
Men kul blir det nog! Mina vänninor kommer till mig för att fira. Kanske får jag även besök av delar av min släkt, vilka jag inte brukar träffa så där jätteofta.
Det var allt för idag, Ciao!  ♥






Kommentarer
Postat av: angelica

jag hoppas och tror att jag kan komma! :) fina inköp! <3

2011-07-22 @ 22:36:17
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

2011-07-24 @ 18:39:54
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0