Jippi!

Woho! Idag landade ett brev från Jämtlands Gymnasium i min postlåda. Jag sprang ut och hämtade det, flåset var på max när jag slet upp pappret för att se vad som gömde sig i den. Det visste jag i och för sig, men det som var spännande var om jag kom in eller inte. När kuvertet var öppnat drog jag ur A4-arket och läste. Inget Grattis eller Välkommen. Oro. Sedan läste jag: Antagen till Naturvetenskapsprogrammet (nått åt det hållet). Efter det ögonblicket fick kylen, spisen och all annan köksutrustning se en hoppande, skrikande, överlycklig och lättad Elin. Där, på papperet, var min närmaste framtid - och den var just som jag önskat.



This is my nerdy future


Kommentarer
Postat av: aggelito

haha, min lilla nörd! men gratulerar än en gång, I'm happy for you! :) <3

2011-07-02 @ 12:20:22
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0