Om mig själv...

Just ja! Tänkte köra en sån här busig liten sak framöver:
Så följer ni min enkla lilla blogg ^^ nu kommer det att leda till att ni blir värsta Elin-experter! Vem vill inte vara det, liksom?


Dag 1 - Om mig själv     ↓
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Mina passioner
Dag 5 – Något jag inte gillar
Dag 6 – Min favorit bok / film
Dag 7 – Detta ångrar jag
Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i
Dag 9 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med...
Dag 10 – Det här får mig att gråta
Dag 11 – Min favoritsport
Dag 12 – Något jag saknar
Dag 13 – Mina favoritskor
Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 15 – Något som är väldigt viktigt för mig
Dag 16 – En plats jag vill besöka
Dag 17 – Mina styrkor
Dag 18 – Min önskelista
Dag 19 – Favoritmotto
Dag 20 - Mina drömmar
Dag 21 - Min favoritårstid
Dag 22 - Min favoritartist
Dag 23 - Mina rädslor
Dag 24 - Om jag vann 10 miljoner
Dag 25 - Min drömresa
Dag 26 - 2 personer som är väldigt viktiga för mig
Dag 27 - Min favoritlåt
Dag 28 - Min favoritplats
Dag 29 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag 30 - Min högsta önskan




Ja.. Vart ska jag börja? Namn är ju bra. Mina föräldrar döpte mig till Elin Antonsson. Jag föddes 23 juli 1995, vilket gör mig 15 år gammal för tillfället. Jag når ungefär 178 centimeter över marken vilket jag nu trivs med. Lever med min familj ute i ingenstans, typ... Mitt hår är lockigt, väldigt lockigt, om jag låter det vara det, okey det blir inte direkt platt om jag säger till det, men. Jag är rätt hm....letar efter ett passande ord...udda? Hehe, fast på ett bra sätt...speciell! ;) Försöker vara mig själv, snålar inte på skratt eller dåliga skämt ^^, känslomässig ibland, glad för det mesta, lite av en perfektionist faktiskt, busig, behärskat galen, försiktig i vissa situationer, omtänksam och annat trevligt, ah även mindre trevligt.. Jag gillar all mat, i princip i alla fall, fast är lite känslig när det gäller kött. Försöker ofta ta mig igenom svåra saker genom att ta i tu med dem, face them, jag är liksom inte rädd för att ta den svåra vägen när jag vet att den kan ge mig mycket. Har ingen speciell fobi direkt, är lite allergisk mot pälsdjur och pollen, min hud är envis när det gäller solbränna, gillar att få "skriva av mig" vilket är en anledning till att http://sweetlikecupcake.blogg.se/ finns.
Det var vad jag kom på nu. Undrar du något så fråga bara! :)

Hihi...






Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) du får gärna blogga om tävlingen för att öka din chans att vinna



:D <3

2011-07-17 @ 16:09:17
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mimmi Naveed

Tipsa på nu!

2011-07-17 @ 21:34:25
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0