So much better I'm for you.

HejsanSvejsan!
Idag har jag varit med två av mina käraste vänninor, de är också 2/3 av mitt moppecrew. Anneli och Alice. Vi har myst och käkat en hel plåt med Brownies, mums! Självklart åkte vi även en del moped. Då fick jag användning för min nya supermegahypermorderna moppehjälm, yeeey. Den är min nyaste godsak. Nyfiken på hur den ser ut? Håll koll här i framtiden så kanske ni får se den någon dag. ;)

Nu tänkte jag berätta en annan trivsam sak. Nu till hösten ska jag ju flytta in till staden i en egen lägenhet. Om jag får tag i någon... Så redan nu har jag börjat samla på mig lite mysiga saker till dess, exempelvis glas. Här kommer början av den samling glas som jag ska skaffa hela av:



Är de inte söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0