Spännande!

De senaste dagarna har jag ju varit lite off. Och jag kan väl säga att det inte direkt var den första gången... Så nu tänkte jag ta tag i sånna här mysiga blogglistor av olika slag. Då kanske jag bloggar oftare? Det är värt ett försök i alla fall. + att de verkar lite sådär småroliga. ^^

Här är den första:

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Sitta vid Sims efter en heldag med jobb ^^ Nördigt? Va? Nää!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov?

Vad gjorde du för 15 min sedan: Var förtvivlad över att jag inte kunde spendera kvällen med mina vänninor (trodde jag)

Det sista du sa högt: "Bra, hej!"

Det senaste någon sa till dig: "Hejdå!"

Vad har du druckit idag: JordgubbsMer.

Vad var det senaste du åt: Tacos ;)

Vad var det senaste du köpte: Fika: Chokladmousse o Mer :)

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun...

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt men inte så jättevarmt .

Godaste glassmaken: Äkta God och Fin Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa, romantisk som man är ^^

Sover du tungt: Hehe, njaa, inte lika som Agge henne kan man hoppa på när hon sover

Drömmer du mardrömmar: Ibland

Favoritklädsel: Det varierar verkligen från dag till dag .

Favoritlåt just nu: Om sanningen ska fram - Eric Amarillo

Vad ser du om du tittar till höger: En telefon -.-

Vad gör dig glad just nu: Att jag snart tar moppen till två sötisar ♥

Vad ska du göra härnäst: Hehe, det jag just nämnde ^^

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Glad :) lite stressad

Favoritgodis: Choklad !

Kläder just nu: Jeans, Svart linne, Skjorta kolla ner en bit

Sommarplaner: Gotland med familjen :)

Hur många kuddar sover du med: En för tillfället

Spelar du något instrument: Nope, för omusikalisk -.-

Morgon eller nattmänniska: Inget ?

Vad är viktigast för dig: Familj, vänner, just nu skola och utbildning.

Är du kittlig: Aa! ^^

Snarkar du: ...

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: Myggor? Eller jobbigaste i alla fall

Längtar du mest efter just nu: Sol, Bad och Gotland ^^ + mina vänner


Bild på dagen klädsel:


Kommentarer
Postat av: angelica! :)

oooh, snygging! ;) haha, du var tvungen att dra upp mig i den där sovgrejen va ;) sötfia! <3

2011-07-15 @ 17:59:28
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0