Bildregn från min Sweet Sixteen!

Nu ligger jag lite efter här...

Jag fyllde ju år i lördags, sexton år har nu gått sedan jag föddes. Det var en väldigt trevlig födelsedag! Den började med att familjen kom och väckte mig med fika-på-säng och presenter.
Sedan kom momma och moffa, farmor samt mammas kusin och fikade mitt på dan - ännu mer skratt och presenter.
Slutligen fick jag besök av mina bästa vänninor. Vi hade hur kul som helst, inte ofta nu för tiden som vi alla kan träffas. Vi åt räkor, bröd, ostpaj och avslutade med att doppa frukter i min chokladfontän. Mums! En massa prat blev det också innan Angelica och Alice var tvunga att ge sig av.


Smarrig Smörgåstårta.


Tråååårta!!


Fika - det mesta mina konstverk ^^


Dessa bestick passar bra till min framtida bostad, gåva av momma o moffa.

Tjejmiddag ;)

Sötprick!

Agge försöker skrämma oss med hennes lilla räka. Lyckas hon?

Såhär glad blir jag av alla presenter!



Allvarliga samtal ;)

Busungen! <3

Mums!

Mums igen!

"Hm, ska jag ta en till?"                             "Nu får det vara nog, Agge!"

"Nooooo!"

Thihi ^^

Glad Alice <3

Anny måste andas...

Sötflickor <3

Gullungen! <3


Kommentarer
Postat av: sararubertsson

fy fan vad gott det ser ut med den där choklad grejen :D

2011-07-25 @ 21:47:18
URL: http://srubertsson.devote.se
Postat av: angelica

det där var alldeles underbart! tänka sig så kul vi kan ha! :) <3

2011-08-01 @ 16:25:17
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0