Där trodde jag allt fel!

Just nu känner jag att mitt humör kan liknas med ett stort och svart åskmoln. Men jag ska inte låta det gå ut här och nu.

Idag fick vi fika på matten, eh...aa, det var rätt så mysigt! Tycker att största delen av dagen har varit som en solig sommardag vilket jag hoppas att få mer av. Så det är ju bra.
Måste bara säga att min klass är underbar. Vi är alla lika störda och oförutsägbara. Till hösten, dit jag kommer då, kommer troligtvis alla tro att jag har psykiska problem. Fast det kanske jag har också, bara det att det inte märks i mitt härliga umgänge?


 Vad tycks om min nya bakrund förresten? ;) Måste nog jobba lite mer på hela layouten här, men det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0