Hallå!

Wow, nu var det years ago som jag skrev nja inte riktigt. Så...vad har jag haft för mig? Ja, säg det. Sommarjobbet tog slut, så nu spenderar jag inte längre mina dagar med söta små barn dock hoppas jag att jag snart får träffa mina kära vänninor, vilket kan ersätta simskolebarnen. Sedan gav jag mig av med min kära familj bort till Alnö, vid Sundsvall och firade den svenska blommande traditionen som nyss stog på kalendern. Mycket av aftonen tillbringades dock i en bil, men det gillar jag! Bilresor is to die for. Allt var mycket mysigt! :) Har även hunnit med kalas, och inte vilket kalas som helst utan 1års-kalas.
Så först denna vecka börjar mitt riktiga sommarlov - slappa och göra ingenting.

Vädret var inte på topp, men mysfaktorn var där!

 
Här höll jag hus. (Inte i båten, dock.)


Hitta inga mer bra eller skapliga bilder. Lev med det. ♥

Kommentarer
Postat av: andyouknowhoTOO!

sv; JA, DET MÅSTE VI! min kära <3

2011-06-30 @ 20:57:26
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0