I better stop.

Upp och ner, som en berg-och dalbana.


Inte länge kvar nu - 2 dagar för att vara exakt. Och imorgon är det brännbollsturnering. Vanliga människor tycker säkert att det är kul, man slipper ju skola och så, men inte jag... Kanske för att jag liknar en valross på Gröna Lund, det vill säga helt vilsen och bortkommen. Känner att jag har lite tivolitema i detta inlägg. Eller av någon helt annan anledning, dock tror jag på det här med valrossen. Här kommer en liten uppgift: Tänk på en valross som spelar brännboll (med en hög tonåringar). Mm, precis, så kommer jag att se ut imorn.






Appråpå ingeting...!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du kommer inte vara en valross bland en massa tonåringar! valrossar är inte lika söta som dig, så därför måste du hitta en sötare djur att vara så att den matchar hur söt och glad du är;)

Det kommer gå jättebra imorn, och det är ju bara ett spel!

Stor KRAM ifrån mig:)<3

2011-06-07 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0