Det var ett tag sen...

Den här dagen har varit typ superweird... Känns som om jag gått i motvind hela dagen, även fast snöstormandet från förra veckan har lugnat ner sig? Det måste ha börjat i morse när jag höll på o missa bussen för att jag tjafsade med pappa o lillebror, sen har det nog bara flytit på.
Jag personligen tycker att jag har haft sämre dagar då mitt humör ligger på minus trettiofyra eller nått (det normala ligger på noll). Men idag har jag tydligen lyst negativitet och ondska och smittat andra oskyldiga själar omkring mig. Usch, mitt humör är som radioaktiv stråling, finns där utan att man märker hur farligt det egentligen kan bli. Tänk om hela skolan har på sig sånna där vita helkroppstäckande overaller imorn...svälj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0