There is no place in this world where i would rather be

Ja, jag har ju inte skrivit något här sedan mitt absolut första inlägg, vilket var ungefär en vecka sen. Tråkigt start - ja, jag vet - men jag har faktiskt en förklaring, och en bra sådan. Jag var nämligen uppe i vår mysiga lilla husvagn i Bydalen och tillbringade större delen av sportlovet på skidor. Sweetlikecupcake på det! Thihi ^^
Men gjorde jag verkligen inget mer än åka skidor? Jo, det gjorde jag faktiskt. Jag åt också. En massa gott! Mina närmaste vänner sitter säkert o fnittrar när det läser det, medan ni andra tänker: "Jaha? Och? Det gör väl alla?". Men skillnaden är nog det att alla inte skulle berätta om det på samma vis. Bästisen min brukar säga att jag har ett väldigt speciellt sätt att berätta om mat och liknande, som att jag liksom drömmer mig bort ett tag och använder mina händer väldigt noga för att förklara.. Hehe, jaa, sån är jag! Jaja, i alla fall. Vart var vi? Jo, jag åt. Mm, det var gott! Mammas hemlagade lasange, varm cholkad med vispgrädde och marshmallows, banana split, kyckling, listan kan göras lång. Men det bästa var nog ändå Filébuffén på Fjällhalsen! Wa-oh-we! Den var något utöver det vanliga, sötbjörnar! Oxfilé, kycklingfilé och fläskfilé med en massa utsökta såser och olika tillbehör. Tyvärr har jag ingen bild, men ni får denna vackra skapelse i stället!
Ja, som ni förstår så var mitt lov härligt! Hehe♥



Hoppas munnen vattnas!
Ni får denna bild istället! Hoppas munnen vattnas ^^

Glassig kärlek på er!♥


Kommentarer
Postat av: Anny:-)

Hihi söt flicka!

2011-03-15 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0