Snäppet starkare.

Typ en vecka sedan jag bloggade nu, känns inte så länge sedan, tiden går så snabbt.
Tänkte i alla fall berätta lite kort om helgen som var, vilken var supermysig.
På fredagen var vi ett underbart gäng tjejer från klassen som träffades. Vi började med att kolla på föreningsfotboll, eller fotboll var ju kanske ett lite väl smickrande ord, men kul var det att se på. Sedan gick vi hem till Kerstins fina lägenhet och mumsade tacos. Där slutade kvällen för mig, eftersom jag var tvungen att ta bussen hem. Varför då? Jo, på lördagen drog jag och mammis iväg till Sundsvall, det vill säga IKEA och Birsta City. Fick en massa grejor som jag nu nyss har packat upp och monterat i hop. Superfint! Den lilla mamma-dotter-trippen innehöll också en stor del gott fika och mumsigt ätande.
Det var allt för detta inlägg. Seeyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0