I like your oddness!

Lyssnar på Beyonce efter att ha avnjutit en god middag. Eftermiddagen på stan igår blev riktigt kul sedan tog jag mitt pick och pack för att dra hem. Fredagsmys i världens bästa soffa framför favoritteven. Idag har jag tagit två promenader, funderar på ännu en, i det fina solskenet. Har också bakat en megachokladig chokladkladdkaka som snart ska byta hem till min mage. Mums!
         

Tumblr_lmq8yme2h81qk4c3bo1_500_large

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Never sacrifice who you are beacuse someone has a problem with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0