Flummigt inlägg...

Ojojoj! Nu var det länge sedan jag skrev. Det har liksom varit så mycket att tänka på och göra plus att jag inte har haft någon dator. Jag har ju börjat gymnasiet! Och flyttat in till stan! Jag trivs faktiskt bra, just nu känns allt jättekul. Så det är ju bra. :) bjuder på en smiley.
I denna sekund sitter jag dock hemma, homesweethome. Igår fick jag ta del av en supermysig kväll med härliga tjejor. Vi firade Agges födelsedag med att äta ute och sedan kolla på film med tårta på tallrikarna samt i munnen.
Förövrigt så fyller hon ju sexton i dag så jag vill passa på att än en gång gratta den söta flickan.
♥♥GRATTIS ANGELICA!!!♥♥



Kommentarer
Postat av: angelica

det var himla mysigt! :D åh, tack än en gång, och tack igen för fina presenter stumpan! <333

2011-09-10 @ 12:10:37
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/
Postat av: ~sandrakarlsson~

Vilken fin blogg du har elin! :) Vore ju kul och träffas någon dag! :) kram<3

2011-09-10 @ 20:46:56
URL: http://sandrakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0