Hur skulle man veta att man stod på toppen, om det inte fanns några dalar?

Hemma igen efter ännu en vecka i stan. Livet som naturvetare är inte så pjåkigt trots allt. Tur dock att jag har dansen och alla fina vänner omkring mig, annars skulle det bli jobbigt.

Tog en fika med kära Alice idag, innan jag drog hemåt. Väldigt mysigt! Känns alltid skönt att träffa nån som man känner så väl när vardagen fylls av nya ansikten. Jag värderar mina underbara vänner högt. När allt annat är läskigt, vilken jag ofta upplever nya saker till en början, är det härligt att få andas ut och känna samhörighet hos de man är sig själv med.



De är inte alltid så här allvarliga, orkade dock inte leta efter nån annan bild.

Kommentarer
Postat av: angelica

2011-09-17 @ 22:07:25
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0