Today I don't feel like doing anything, just like usual.


Ibland blir jag sjukt irriterad på mig själv. En stund känner jag mig jätteambitiös och tänker att skolan är så viktig och att jag verkligen ska ta tag i mina läxor i god tid. Kanske till och med sätta mig ned för att plugga även då jag inte måste, bara för att lära mig liksom. Just i den stunden brukar jag känna mig jätteinspererad. Dock är det så att när jag väl har en läxa eller en fri stund uppfyller jag inte dessa perfekta exempel. Jag bara orkar inte ta tag i det som behövs utan tänker istället: "Äh, jag gör det sen!" Och vad betyder oftast sen? Jo, kvällen innan när klockan egentligen är läggdags och tiden bara inte räcker till för ett bra resultat.
Jag hoppas verkligen att jag utvecklas till det bättre på detta plan.


Nu överdrev jag lite med denna bild...


Kommentarer
Postat av: Anonym

har en tävling på min blogg just nu om en goodiebag med smink, lust att vara med? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html#comment

2011-09-18 @ 17:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0