Choklad ♥

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att blogga nu på senaste tiden, för det första har jag inte haft internet nu har jag det dock och sedan har det bara varit en massa andra saker som tagit plats i min hjärna. Ska försöka att bli bättre, jag lovar!

Nu har jag verkligen kommit igång med skolan och allt som hör till. Jag går ju Naturvetenskap, vilket för tillfället känns superspännade och kul. Fysikprovet igår gick nog rätt bra, kändes som att jag förstod vad som pågick. Nästa vecka är det matteprov, så det är bara att ladda om.
I skrivande stund sitter jag vid tv:n i min lägenhet, ska snart gå till pappa och sedan ska vi sätta oss i bilen och köra hemåt. Det känns skönt att få komma hem. Efter skolan har jag typ bara käkat en massa, jag vet inte vadf som tog åt mig, var typ megahungrig. jobbigtjobbigt...

Det var väl det, bye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0