"Äh, jag kan det här!"

Hatar när pluggandet inför prov slutar efter några få minuter med den meningen. Det händer allt för ofta. Dock har jag oftast rätt, men det är ändå jobbigt att tappa motivationen. Det hände just, om det inte framgick.
Sedan skolan slutade har jag hunnit med lite sushilunch med mina kära föräldrar - alltid lika smarrigt! Efteråt shoppade jag två tröjor och ett halsband. Yummie! Lyckades även förälska mig i en skidjacka, den var så underbart vacker. Plus att den var på rea. Måste ha den! Ska förhandla med mammi om bidrag på den ekonomiska fronten. Om den blir min kommer jag nog inte kunna hålla mig från att visa upp den här. Se fram emot det, vänner! ♥
Notera störningemomentet till höger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0