Sjuk som en sjukling.

Hade bestämt mig att jag skulle tvinga mig till matteprovet idag. Men efter en natt fylld med hosta, halsont, snytande och kallsvett så ångrade jag mig. Blev hemma idag och efter sovande känns det nu som att det finns hopp för att någon gång kunna tillfriskna. Kanske.
Har i alla fall blivit jätteinspirerad och vill verkligen prova att baka macarones. Åt dessa vacka skapelser för första gången igår och jag trodde jag kommit till himlen. Trots att jag knappt kände smaker på grund av min täppta näsa.
Känner mig verkligen på baka-mood nu! Usch vad jag älskar den typen av praktisk kreativitet. Därför vill jag visa denna knepiga uppfinning, som jag mer än gärna lägger under mina vingar:
Muffinsform
Här kan man sätta typ en chokladbit, en tryffel eller vad som helst som är mumsigt i en muffin. Sedan häller man bara på smeten och efteråt har man en perfekt fylld muffin! Smart eller vad? Lite väl bekvämt kan tyckas men what ever? ;)
Hittade den aqui.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0